Ssangyong Rexton II.  &  Super Rexton III.

 

Rexton II.  K lepšímu změnili maximum a dosáhli výsledku který stojí za zvážení.

Rexton je velký a spolehlivý vůz se skvělými jízdními vlastnostmi na silnici i v lehkém terénu.

Luxus a pohodlí jsou v této cenové hladině nevídané. Každý z cestujících má výborný výhled a prostor, navíc je k dispozici obrovský zavazadlový prostor. Zadní sedadla jsou dělitelná1:2 a nezávisle sklopná. Rexton nabízí celou plejádu luxusních i praktických doplňku. Kožený interiér v černém, hnědém, nebo krémovém odstínu s možností sedmimístného provedení. Interiér obložený mahagonovými nebo grafitovými doplňky s decentními detaily chromu.

Elektrické ovládání oken, sedadel s vyhříváním a pamětí, sklápění zrcátek, střešní okno, parkovací kameru, kvalitní a praktické boční nášlapy, ochranné kryty dveří, lemů s chrom. doplňky, přední mlhovky, zadní křídlo s brzdovým světlem, parkovací asistent, dešťový senzor, vyhřívaná okna pod stěrači, výklopné zadní sklo, tempomat, multifunkční volant s možností řazení na volantu, ESP, asistent sjíždění svahů, řízení s proměnlivým účinkem.

Pohon 4x4 - dvě verze a možnsti:

1. Zadní pohon s připojitelnou přední nápravou - na nezpevněném povrchu. (při běžné jízdě na silnici vůz pohání pouze zadní nápravu, přední náprava, kardan, diferenciál a poloosy se z důvodu úspory paliva nepohybují. Pokud najedete na nezpevněný povrch, pojedete do bláta, nebo napadne sníh, do 60-70km/h lze stisknutím tlačítka 4H připojit nápravu přední = 4x4)

2. Stálý pohon všech kol 40:60 s mezinápravovým diferenciálem (ideální a skvělý pohon vozu !!všechny pneumatiky musí být stejné, podvozek vyladěný, jinak převodovku zničíte!!

Pohon všech kol a redukční převodovka nabízí jistotu. Rexton zvládne i terén, ale pozor na nárazníky. Starým Mussem I., jste se mohli opřít strom a nic se nestalo, nárazník rextonu praskne... pořád je o 50% pevnější, než nárazník městského Range Roveru. Jediné omezení jsou boční nášlapy, typ a stav pneumatik.

Utáhne papírově až 3500kg. Sice má v kopcích se třemi tunami co dělat, ale dojede. S třemi tunami ve vleku si nevyskakujete ani v nepřekonatelném Land Cruiseru 100 4,2TD 147kw, natož v polovičním, lehkém Rextonu za čtvrtinovou cenu. Časem počítejte s vadným dvouhmoťákem, dražší spojkou a hydraulickým ložiskem. Pokud používáte Rexton XDi automat, čistě jako lehkého tahouna, jelikož se specializuji na opravy automatických převodovek, snažím se prodlužovat jejich životnost a zkracuji lidem interval výměny oleje na 30.000km, běžným autům které nic netahají, olej měním nejpozději po 50-60.000km, nebo po třech letech. Děláte to pro sebe a své auto.

Víceprvková zadní náprava Multilink, Rexton II. 137kw & Kyron II. 2,7XDi Se zadní víceprvkovou nápravou, od deseti let stáří, bývají trochu pocitové nepříjemnosti. Nic nebouchá, je kvalitní, nemá žádné velké vůle, ale auto se na našich rozvojových cestách, rozmlácených vozovkách s vlnami chová často jako loďka za bouře. Doslova se rozhoupá jako kachna, navíc jak jej plně obsadíte, je zadní náprava na dorazech. Vyřešit a zlepšit toto chování umím, ale je to záležitost odhadem 20.000,-. sami to nevychytáte. Pro Rexton II. 137kw byla speciálně vyvinutá nová mezinápravová převodovka, která zajišťuje doslova "lehkost" jízdy.

Motory 2,7XDi

121kw 2006, má vždy tuhou zadní nápravu, 5st automat, nebo 5st manuál. Dodávali se dva typy pohonů: 1. AWD stálý pohon, 2. podtlakem přiřaditelný přední pohon (pozor, přiřazování předních kol u Rextonu II., Kyron I+II, Rodius II, Actyon je naprosto odlišné, od Rextonu I. Vždy se časem porouchá, musí se rekonstruovat původní a originální systém - nelze nijak obejít. Lepší je vždy verze AWD se stálým pohonem všech kol) Spoustu trablů kolem Rextonu a detailů opravy čtyřkolky, jsem psal na různá fóra v CZ.

137kw od 2006> plní Euro IV., přišel definitivně o redukční převodovku a má pouze víceprvkovou zadní nápravu Multilink. Nové VGT Turbo s naklápěním lopatek, novější vstřikovače, písty a celkově se liší ve spoustě nepatrných detailů. Jde o tvar pístů, vodní pumpu, elektronický EGR ventil s vodním výměníkem ochlazování spalin, atd., atd. Rexton 137kw jde doslova za plynem a jezdí opravdu skvěle. Tento model pro jizdu na silnici opravdu vychytali a "doslova zábavně a od nuly táhne za plynem".  Podvozek, kardany, poloosy byli odlehčeny, byl použit pro odlehčení i hliník, ale auto je už pouze SUV s rámem.

5st. automatické převodovky jsou většinou spolehlivé. Pokud používáte Rexton čistě jako tahouna, jelikož se specializuji na opravy automatických převodovek, zkacuji interval výměny oleje v automatické převodovce na polovinu, tzn. na 30.000km, běžným autům které nic netahají, doporučuji olej měnit nejpozději po 50-60.000km, nebo po třech letech. Kdo auto koupí, olej se mění samozřejmě okamžitě. Děláte to pro sebe a své auto.

Pokud se Vám automat dostává do nouzového režimu, zablokuje se za jízdy jedna rychlost (auto jede max. 80km/h, při vysokých otáčkách a neřadí). V prvopočátku po vypnutí motoru a nastartování resetujete část systému a opět nějakou dobu budete jezdit... V Česku takto auto provozuje bohužel moc lidí (auto za 50-80.000,- na splátky, gumy sjeté, servis auto nevidělo léta...), čím déle tak jezdí, tím může být oprava dražší, protože jej cíleně poškozují. Auto je zapotřebí přivézt, ohledat, opravit. Může se běžně přihodit závada za 14-17.000.

 

Rexton III. & Super Rexton

Laik Super Rexton od Rextonu II. prakticky nepozná. Jedná se hlavně o detaily jako jemnější přední maska se stříbrným podkladem, parkovací senzory v předu, couvací kamera, nový typ litých kol. Na první pohled neviditelné je pneumatické pérování (pouze pro některé země), elektronická ruční brzda, silnější šestiválcové benzínové motory. Z venku se jedná se pouze o retuše a nepatrné modifikace - vychytávání a vyladění detailů.

  Tažení přívěsu až 3.500kg

   OVERVIEW  
Model Rexton II 2.7 TDi AT
Manufacturer SsangYong
Series Rexton
Class Crossover (SUV)
Body Universal
Fuel Diesel
   EXTENDED CHARACTERISTICS
General
Body type Touring
Doors/Seats 5/5
Dimensions, Length/Width/Height, mm 4720/1870/1730
Wheelbase, mm 2820
Track front/rear, mm 1550/1540
Ground Clearance, mm 206
Curb Weight, kg 1986/2760
Capacity min/max, litres 952/2020
Fuel Tank, litres 80
Engine
Engine Type R5
Fuel System direct injection, diesel
Supercharger Type turbo
Capacity, cc 2696
Valves per cylinder 4
Power, kW (hp) / RPM 121(165)/4000
Maximum torque, Nm / RPM 340/1800–3200
Transmission
Drive Part-Time AWD
Gearbox 5-speed Automatic
Chassis
Power steering hydro
Suspension front/rear independent/axle
Brakes front/rear ventilated disc / disc
Tires 235/75 R16
Performance
Top speed, km/h 170
Acceleration 0-100 km/h, sec 12,0
Fuel consumption Urban-Extra, litres / 100 km 8,2–12,7
Warranty, years / km 3/100000
Frequency SO, km 10000

MGRR


Rexton II.


Rexton II.


Rexton II.


Rexton II.


Rexton II.