Musso je jako pravý
off-Road velmi dobrou volbou. Cena
ojetého vozu je velmi příznivá, výtečná je i
spotřeba čtyř základních motorizací: naftové pětiválce
2,9D+2,9TD, benzínový
čtyřválec 2,3i a šestiválec 3,2i.
(pro korejský trh a rovinaté
země byl v prodeji
také čtyřválcový diesel 2,3D/TD
+ benzín 2,0i)
V interiéru
Mussa nepoznáte pocit nedostatku místa. Sedadla jsou široká,
u řidiče dokonce výškově a vysoko nastavitelné. Místa
je dostatek i pro vyšší a širší postavy na všech pěti místech.
Slušné jsou odkládací prostory v široké loketní opěrce,
v prostoru před spolujezdcem.
K tomu připočítejte obrovský kufr se sklopnými a dělitelnými sedadly
50:50 a máme ideální terénní vůz za.
Přes luxusní
výbavu (klimatizaci, alarm,
DO centrální zamykání, el. okna,
anténa, zrcátka...) má
Musso poctivý žebřinový rám, tuhou zadní nápravu a redukční převodovku. Koupi Mussa/Koranda
doporučujeme všem,
kterým nestačí běžné auto a potřebují
za málo peněz velký rodinný, nebo pracovní vůz s pohonem 4x4. Výborně
poslouží lidem, kteří žijí ve velkých metropolích a chalupy
mají v horských oblastech.
Jízda
v terénu
je skvělá a jednoduchá.
Novějším modelům lehce pomáhá TCS - který omezuje prokluz kol.
Vybrané verze měli samosvorný diferenciál. Korando
sdílí s delším Mussem
motory, převodovky, nápravy. Korando má proti Mussu
kratší rozvor.
Jízda s
těžkým přívěsem
je klidná. S
těžkým vlekem se
Korando proti delšímu Mussu chová
daleko klidněji.
Povoleno táhnout
až 2.800kg, verze 3,2i až 3.500kg
Motory
2,9D + 2,9TD + 2,0i + 2,3i + 3,2i
Doporučuji 2,9D
atmosférický dieselový pětiválec
Mercedes Benz.
Motor je nezničitelný, spotřebu udržíte s přehledem
do 8-10L
nafty a zimní starty jsou i v nejhorších mrazech bez
problémů. Žádné zbytečné investice,
jelikož motory používají bezůdržbový, ocelový rozvodový řetěz.
Novější verze 2,9TD
jsou stejně skvělou volbou s turbodmychadlem a spotřebou 9-11L
Čtyřválcový, benzínový
motor 2,3i -
je také velmi dobrá volba. Je
poměrně živý, spotřeba
se pohybuje kolem 10-11L.
Všechny benzínové verze jsou vybaveny ABS + TCS.
Motor 3,2i full-time
je pro fajnšmekry -
Mít v mrštném off-roadu silný Mercedesácký
šestiválec s "malou" karoserií, krátkým rozvorem... Co víc si přát? (Spotřeba
14-16L)
Motor 2,0i
-
nelze moc doporučit. Motor
jako takový závady nemá, spotřeba není nižší, ale motor se při 4x4 trápí
a má velké potíže s řídící jednotkou. Naštěstí těchto verzí jezdí jako
šafránu, jelikož se dodával např. do Itálie, nebo pro rovinaté
Holandsko. Jediný důvod pro snížení objemu byla nižší sazba v dané zemi.
Jsme dodavatelé originálních
náhradních dílů. Zajišťujeme dokonalý servis, specializujeme se na
opravy převodovek a přetěsňování na počkání!
00420
608233388 (Velké Přílepy u Prahy 6)
|