Ssangyong Musso - Pravý Off-Road s motory Mercedes

www.1234.cz

Musso je jako pravý off-Road velmi dobrou volbou. Cena ojetého vozu je velmi příznivá, výtečná je i spotřeba čtyř základních motorizací: naftové pětiválce 2,9D+2,9TD, benzínový čtyřválec 2,3i a šestiválec 3,2i. (pro korejský trh a rovinaté země byl v prodeji také čtyřválcový diesel 2,3D/TD + benzín 2,0i)

V interiéru Mussa nepoznáte pocit nedostatku místa. Sedadla jsou široká, u řidiče dokonce výškově a vysoko nastavitelné. Místa je dostatek i pro vyšší a širší postavy na všech pěti místech. Slušné jsou odkládací prostory v široké loketní opěrce, v prostoru před spolujezdcem. K tomu připočítejte obrovský kufr se sklopnými a dělitelnými sedadly 50:50 a máme ideální terénní vůz za.

Přes luxusní výbavu (klimatizaci, alarm, DO centrální zamykání, el. okna, anténa, zrcátka...) má Musso poctivý žebřinový rám, tuhou zadní nápravu a redukční převodovku. Koupi Mussa/Koranda doporučujeme všem, kterým nestačí běžné auto a potřebují za málo peněz velký rodinný, nebo pracovní vůz s pohonem 4x4. Výborně poslouží lidem, kteří žijí ve velkých metropolích a chalupy mají v horských oblastech.

Jízda v terénu je skvělá a jednoduchá. Novějším modelům lehce pomáhá TCS - který omezuje prokluz kol. Vybrané verze měli samosvorný diferenciál. Korando sdílí s delším Mussem motory, převodovky, nápravy. Korando má proti Mussu kratší rozvor.

Jízda s těžkým přívěsem je klidná.  S těžkým vlekem se Korando proti delšímu Mussu chová daleko klidněji. Povoleno táhnout až 2.800kg, verze 3,2i až 3.500kg

Motory 2,9D + 2,9TD + 2,0i + 2,3i + 3,2i

Doporučuji 2,9D atmosférický dieselový pětiválec Mercedes Benz. Motor je nezničitelný, spotřebu udržíte s přehledem do 8-10L nafty a zimní starty jsou i v nejhorších mrazech bez problémů. Žádné zbytečné investice, jelikož motory používají bezůdržbový, ocelový rozvodový řetěz. Novější verze 2,9TD jsou stejně skvělou volbou s turbodmychadlem a spotřebou 9-11L

Čtyřválcový, benzínový motor 2,3i - je také velmi dobrá volba. Je poměrně živý, spotřeba se pohybuje kolem 10-11L. Všechny benzínové verze jsou vybaveny ABS + TCS.

Motor 3,2i full-time je pro fajnšmekry - Mít v mrštném off-roadu silný Mercedesácký šestiválec s "malou" karoserií, krátkým rozvorem... Co víc si přát? (Spotřeba 14-16L)

Motor 2,0i - nelze moc doporučit. Motor jako takový závady nemá, spotřeba není nižší, ale motor se při 4x4 trápí a má velké potíže s řídící jednotkou. Naštěstí těchto verzí jezdí jako šafránu, jelikož se dodával např. do Itálie, nebo pro rovinaté Holandsko. Jediný důvod pro snížení objemu byla nižší sazba v dané zemi.

Jsme dodavatelé originálních náhradních dílů. Zajišťujeme dokonalý servis, specializujeme se na opravy převodovek a přetěsňování na počkání!

00420 608233388 (Velké Přílepy u Prahy 6)


Musso 1997


...


...


...


...