Korando Family je inovací Isuzu
Troper a bylo osazeno vznětovým řadovým čtyřválcem
Daewoo 2,2D 70k/4000ot a vznikla i série se vznětovými motory
Peugeot 2.498ccm 79k/4500ot.
Bylo nabízeno v provedení R-základní,
RS a RV-sportovní, D-luxusní a RX 2,6i - sportovně luxusní benzínový
se zážehovým čtyřválcem 2.559ccm 120k od Isuzu, si trouflo
na stoupání 42,5* a boční náklon 38,9*
Familly mělo pětistupňovou
manuální převodovku s redukcí, stálý pohon zadních kol, možnost
přiřazení přední nápravy a pohonu 4x4. Rozvor 2.640cm,
délka 4.510cm, šířka 1.680cm, výška 1.770cm, světlá výška
20cm, váha 1.680kg, užitečná hmotnost 680kg.
Korando Familly zvládlo stoupání
38*, boční náklon 38* a nájezdové úhly 38*/28*. Na slavné Paříž
Dakar 1994 skončilo Korando Familly na úctyhodném osmém místě.
Od roku 1995 bylo nabízeno NEW
Familly II., lišící se od předchozího modelu jen detaily. Ovšem
díky spolupráci s Mercedes-Benz dostalo nový čtyřválcový
zážehový motor 2,3i 154k.
Výroba skončila kolem roku 1998
pro nezájem zákazníků a díky souběžně nabízenému
Off-roadu Musso který byl označován za nástupce Korando Familly,
na jehož základu vzniklo.
... |